Hoi!
Heb je gevonden wat je zocht?
Zo niet, laat je gegevens achter en dan neem ik contact met je op!

Catalog Integration & EDI
Stroomlijn je Supply Chain met Catalogus Integratie en EDI

Door gebruik te maken van digitale catalogi en het elektronisch uitwisselen van orders, orderbevestigingen, ontvangsten en facturen realiseren Buyers en Suppliers samen een gestroomlijnde supply chain. Dit verbetert de nauwkeurigheid, elimineert onnodige data invoeren en versnelt de verwerking van transacties. Want een inkooporder bij een Buyer is een verkooporder voor een Supplier. Realiseer samen verhoogde efficiëntie, lagere kosten en maak betere beslissingen op basis van actuele data.

Deze bedrijven vertrouwen Onventis voor hun inkoopbehoeften

Catalog integration & EDI

Catalogusintegratie en elektronische gegevensuitwisseling (EDI) gaan vaak hand in hand. Met EDI kunnen bestellingen elektronisch naar het systeem van de leverancier worden verzonden en vervolgens kunnen facturen, verzendingsmeldingen en andere documenten naar het systeem van de koper worden verzonden. Zo ontstaat een naadloze en geautomatiseerde inkoopcyclus.

Catalog Integration & EDI

Catalogusintegratie en elektronische gegevensuitwisseling (EDI) gaan vaak hand in hand. Met EDI kunnen bestellingen elektronisch naar het systeem van de leverancier worden verzonden en vervolgens kunnen facturen, verzendingsmeldingen en andere documenten naar het systeem van de koper worden verzonden. Zo ontstaat een naadloze en geautomatiseerde inkoopcyclus.

Resource-optimalisatie

  • Efficiëntie
    Automatiseer de uitwisseling van productinformatie en transacties en voorkom handmatige acties.
  • Kostenbesparing
    Verminder verwerkingskosten en kostbare fouten die gepaard gaan met handmatige gegevensinvoer.
  • Nauwkeurigheid
    Minimaliseer fouten als gevolg van handmatige invoer, zodat productdetails, prijzen en transactiegegevens correct en betrouwbaar zijn.

Operationele Efficiëntie

  • Verbeterde leveranciersrelaties
    Verbeter de samenwerking door een gestandaardiseerde manier te bieden om digitaal te communiceren.
  • Real-time updates
    Maak het mogelijk voor kopers om snelle, geïnformeerde beslissingen te nemen met zicht op cataloguswijzigingen, voorraadniveaus en order statussen.
  • Snellere transacties
    Versnel de volledige inkoopcyclus, van inkooporders tot verzendingsmeldingen, wat leidt tot snellere orderafhandeling.

Concurrentievoordeel

  • Verbeterde compliance
    Voldoe aan sectorregelgeving en standaarden met een gestructureerde aanpak van inkoopprocessen.
  • Minder papierwerk
    Verminder printkosten, verzendkosten en opslagkosten, wat bijdraagt aan een meer milieuvriendelijke aanpak.
  • Schaalbaarheid
    Ondersteun groei door een schaalbare oplossing te bieden die een toename in transactievolumes kan verwerken zonder een evenredige toename in administratief werk.

Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen

Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen

Onventis Supplier

Onventis Supplier

Ontdek meer

Vraag nu een demo aan

En maak vrijblijvend kennis met onze Source-to-Pay software.

  • Suppliermanagement
  • Source-to-Contract
  • Purchase-to-Pay
  • Spend Analytics
Privacy
Wanneer u onze website bezoekt, kan informatie van bepaalde diensten via uw browser worden opgeslagen, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacy-instellingen wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies uw ervaring op onze website en de diensten die we aanbieden kan beïnvloeden.