Aanvraag & order management

Met Onventis Supplier beheren leveranciers hun inkomende aanvragen en gesloten orders via het netwerk. Voor de betrokken medewerkers is er centraal inzicht in de openstaande taken, waardoor ze dit snel kunnen opvolgen. Geautomatiseerde workflows en elektronische gegevensuitwisseling versnellen het bestelproces. En besparen verwerkingskosten voor zowel de koper als de leverancier.

Verkort de reactietijd

Het is mogelijk om rechtstreeks te reageren op verzoeken om prijs- en productopgaven via het leveranciersportaal.

Volg verkoopactiviteiten

Op het dashboard staan alle aanvragen van klanten en orders in het netwerk.

Beheer de bestelprocedures

Verwerk orders vanuit het netwerk eenvoudig en snel door opgeslagen klantgegevens en transacties te gebruiken.

Verwerk aanvragen & opdrachten centraal

Volledige toegang tot alle uit te voeren taken: Het dashboard helpt een oogje op alle klanten en taken te houden. Werknemers die toegang hebben tot de klanten van de onderneming kunnen bijvoorbeeld zelfstandig verzoeken om informaties, aanbestedingen of orders verwerken. Met slechts een stap heb je als leverancier toegang tot alle openstaande taken en kunnen deze verwerkt worden en kan nieuwe verkoop gerealiseerd worden.

Wat
klanten
zeggen

Onventis Buyer

Datenschutz
Wenn Sie unsere Website besuchen, werden möglicherweise Informationen von bestimmten Diensten über Ihren Browser gespeichert, normalerweise in Form von Cookies. Hier können Sie Ihre Datenschutzeinstellungen ändern. Bitte beachten Sie, dass das Blockieren einiger Arten von Cookies Ihre Erfahrung auf unserer Website und den von uns angebotenen Diensten beeinträchtigen kann.