Aanvraag & order management

Met Onventis Supplier beheren leveranciers hun inkomende aanvragen en gesloten orders via het netwerk. Voor de betrokken medewerkers is er centraal inzicht in de openstaande taken, waardoor ze dit snel kunnen opvolgen. Geautomatiseerde workflows en elektronische gegevensuitwisseling versnellen het bestelproces. En besparen verwerkingskosten voor zowel de koper als de leverancier.

Verkort de reactietijd

Het is mogelijk om rechtstreeks te reageren op verzoeken om prijs- en productopgaven via het leveranciersportaal.

Volg verkoopactiviteiten

Op het dashboard staan alle aanvragen van klanten en orders in het netwerk.

Beheer de bestelprocedures

Verwerk orders vanuit het netwerk eenvoudig en snel door opgeslagen klantgegevens en transacties te gebruiken.

Verwerk aanvragen & opdrachten centraal

Volledige toegang tot alle uit te voeren taken: Het dashboard helpt een oogje op alle klanten en taken te houden. Werknemers die toegang hebben tot de klanten van de onderneming kunnen bijvoorbeeld zelfstandig verzoeken om informaties, aanbestedingen of orders verwerken. Met slechts een stap heb je als leverancier toegang tot alle openstaande taken en kunnen deze verwerkt worden en kan nieuwe verkoop gerealiseerd worden.

Wat
klanten
zeggen

Onventis Buyer

Privacy
Wanneer u onze website bezoekt, kan informatie van bepaalde diensten via uw browser worden opgeslagen, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacy-instellingen wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies uw ervaring op onze website en de diensten die we aanbieden kan beïnvloeden.