Aanvraag & order management
Met Onventis Supplier beheren leveranciers hun inkomende aanvragen en gesloten orders via het netwerk. Voor de betrokken medewerkers is er centraal inzicht in de openstaande taken, waardoor ze dit snel kunnen opvolgen. Geautomatiseerde workflows en elektronische gegevensuitwisseling versnellen het bestelproces. En besparen verwerkingskosten voor zowel de koper als de leverancier.
Verkort de reactietijd
Het is mogelijk om rechtstreeks te reageren op verzoeken om prijs- en productopgaven via het leveranciersportaal.
Volg verkoopactiviteiten
Op het dashboard staan alle aanvragen van klanten en orders in het netwerk.
Beheer de bestelprocedures
Verwerk orders vanuit het netwerk eenvoudig en snel door opgeslagen klantgegevens en transacties te gebruiken.
Verwerk aanvragen & opdrachten centraal
Volledige toegang tot alle uit te voeren taken: Het dashboard helpt een oogje op alle klanten en taken te houden. Werknemers die toegang hebben tot de klanten van de onderneming kunnen bijvoorbeeld zelfstandig verzoeken om informaties, aanbestedingen of orders verwerken. Met slechts een stap heb je als leverancier toegang tot alle openstaande taken en kunnen deze verwerkt worden en kan nieuwe verkoop gerealiseerd worden.