Hoi!
Heb je gevonden wat je zocht?
Zo niet, laat je gegevens achter en dan neem ik contact met je op!

EDI

B2B klanten kopen daar waar hun inkoopprocessen optimaal worden bediend. Door de inzet van EDI spelen leveranciers hier op in. Inkoop gerelateerde berichten kunnen op deze wijze geautomatiseerd uitgewisseld worden tussen de systemen van koper en leverancier. Zo zijn de inkoopprocessen van Onventis Buyer en de interne systemen van de leverancier optimaal met elkaar verbonden – zonder lastige systeembreuken.

Hoge procesautomatisering

Elektronische uitwisseling van handelstransacties verhoogt de efficiency voor beide handelspartners en borgt dat er geen informatie verloren gaat.

Overkoepelende standaard

Het gebruik van de Overkoepelende openTRANS-standaard voor de uitwisseling van bedrijfsgegevens en de verwerking van handelstransacties vervangt de klassieke papieren documenten.

Uniforme informatie

Elektronische gegevensuitwisseling van documenten voorkomt dubbele invoer van gegevens en zorgt voor uniforme informatie voor alle betrokkenen in de supply chain.

Elektronische gegevensuitwisseling (EDI)

Voor de elektronische gegevensuitwisseling (EDI) van opdrachten, bestelwijzigingen, opdrachtbevestigingen, afleveringsbewijzen en facturen wordt de openTRANS-standaard aangeboden. Aanvullend zijn conversies van openTRANS documenten naar andere formaten zoals EDIFACT, xCBL, cXML, SAP iDoc of CSV mogelijk. Voor de gegevensuitwisseling van documenten worden in aanvulling op e-mail verzending ook de protocollen http/s en FTP ondersteund.

Wat
klanten
zeggen

Onventis Supplier

Privacy
Wanneer u onze website bezoekt, kan informatie van bepaalde diensten via uw browser worden opgeslagen, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacy-instellingen wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies uw ervaring op onze website en de diensten die we aanbieden kan beïnvloeden.