
Document Management
Met een digitaal document management systeem, wordt zowel de opslag als het beheer van eigen documenten en documenten van derden mogelijk gemaakt.
Digitale documenten
Gebruik digitaal management en levering om je documenten zo efficiënt mogelijk te beheren.
Tweerichtingscommunicatie
Inkopende bedrijven kunnen documenten verschaffen aan individuele leveranciers of groepen leveranciers.
Integratie aan de leverancierskant
Integratie in leveranciersbeheer garandeert een duurzame optimalisatie van het digitale proces binnen de inkoopafdeling.

Digitaal documentbeheer voor optimale processen
Onventis Document Management biedt de mogelijkheid documenten aan individuele leveranciers of aan groepen leveranciers te beheren en te verstrekken. Aanvullend kunnen documenten van de zijde van de leverancier ook beschikbaar worden gesteld aan de kopende organisatie. Het beheer van alle documenten is ook verder gedigitaliseerd en daarmee geoptimaliseerd door het instellen van gelezen ontvangstbewijzen, het automatisch versturen van eigen documenten met inkoopopdrachten en ze koppelen aan leveranciersbeheer.